П`ятниця, 15.12.2017, 03:42
Вітаю Вас Гість | RSS

Курахівська ЗОШ І-ІІІ ст.№22 Селидівської міської ради

Категорії розділу
Годинник
Органи управління
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог статей

Головна » Статті » Мої статті

Педрада «Національно-патріотичне виховання як пріоритетний напрямок сучасної школи»

Мета: проаналізувати систему роботи педагогічного колективу з означеного питання , скоригувати, активізувати та урізноманітнити форми та методи виховної роботи педагогічного колективу з національно-патріотичного виховання.

Порядок денний:

1. Виконання рішень попередньої педради.

2. Основні пріоритети та Зміст Концепції національно-патріотичного виховання(Наказ МОН від 16.06.2015 № 641), Указа Президента України від 13 жовтня 2015 року № 580/2015 «Про Стратегію національно-патріотичного виховання дітей та молоді на 2016 – 2020 роки» Зацарна Ж.Б., директор школи

3. Національно-патріотичне виховання учнівської молоді як фактор розвитку національної свідомості, громадянської активності, правових цінностей зростаючого покоління. ГоменюкЄ.Г., заст.директора з ВР

4. Виховання патріотизму молодших школярів в умовах сучасності(з досвіду роботи). Бездень Л.М., Лук’яненко І.Г., вчителі початкової школи

5. Реалізація концепції національно-патріотичного виховання під час навчально-пізнавальної діяльності в межах предмету (з досвіду роботи). Савченко С.М., вчитель з предмету «Захист Вітчизни»; Костенко Г.В., вчитель географії; Кононенко Л.С., вчитель

6. Сучасні форми і методи патріотичного виховання школярів (з досвіду роботи). Казьміна Т.О., вчитель фізики; Гусєва С.П., вчитель англійської мови; Ісаєва Ю.Г., вчитель інформатики та біології

7. Формування національної свідомості учнів у позаурочній діяльності. Піпоть Т.А., Сіпєєва О.В., класні керівники

8. Модель мотивації до патріотичних вчинків. Кудінова Т.О., практичний психолог

9. Шкільний музей – осередок патріотичного виховання школярів. Антюфеєва Т.М., керівник гуртка

10. Роль учнівського самоврядування в організації національно-патріотичного виховання учнів. Гуденко Г.М., педагог організатор

11. Підведення підсумків, проект рішення

Категорія: Мої статті | Додав: olga22 (09.04.2017)
Переглядів: 240 | Теги: Педрада, національно-патріотичне виховання | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Вхід на сайт
Пошук
Корисні посилання