Субота, 21.10.2017, 00:25
Вітаю Вас Гість | RSS

Курахівська ЗОШ І-ІІІ ст.№22 Селидівської міської ради

Годинник
Органи управління
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Психологічна служба

Основи діяльності психологічної служби в школі 

Для ефективного здійснення навчально-виховного процесу в сучасній школі потрібно не тільки знати теоретичні основи формування особистості, розвитку колективу, закономірності функціонування пізнавальних процесів, але і виявити умови і специфіку цих процесів стосовно до умов конкретного навчального закладу, стосовно до конкретного класного колективу і до особистості конкретної дитини.

Допомогти вирішити ці задачі повинна шкільна психологічна служба.

Психологічна служба в школі являє собою систему практичного використання психології для вирішення комплексних задач експертизи, консультації і діагностики. Педагоги, адміністрація школи, повинні мати точне уявлення про потенційні можливості, про психологічні ресурси навчально-виховного процесу і вміти практично реалізувати фундаментальні знання, робочі поняття і методи психологічної науки для практичного педагогічного впливу на особистість і колектив.

Головними напрямками роботи психологічної служби в школі є:

♦вивчення особистісних особливостей учнів і здійснення особистісного підходу до дитини;

♦надання допомоги класному керівникові у формуванні класного колективу;

♦надання психологічної допомоги родині в справі виховання і навчання дітей;

♦здійснення роботи з професійної орієнтації;

♦організація заходів щодо корекції поводження, що відхиляється;

♦діагностика, профілактика і корекція відхилень у психічному розвитку.

Психологічна служба виконує в школі три основні функції: психодіагностика (одержання психологічної інформації), психокорекція (впровадження психологічної інформації) і психологічна освіта. Усі, що мають відношення до виховання і навчання, повинні постійно пам’ятати, що дитина не пасивний об’єкт маніпулювання, а активний, наділений творчим потенціалом суб’єкт навчально-виховного процесу. Все це припускає облік індивідуальності що навчається, його відмінностей від інших людей. Разом з тим треба усвідомлювати, що індивідуальний підхід — це лише приватний аспект особистісного підходу, що базується на вивченні умов включення дітей у систему відносин з дорослими й однолітками, вчителями. Крім цього, для оптимізації навчально-виховного процесу в школі необхідно знати статус дитини в класі, чим визначається і як змінюється його положення в системі міжособистісних відносин, які зміни перетерплює в цьому зв’язку особистість школяра.

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Жовтень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Корисні посилання